Підсумкові НАКАЗИ за грудень 2021

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної  ради

Вінницької області

Н А К А З

 

15.02.2022                       № 12

Про затвердження третього предмета

 за вибором для складання державної

підсумкової атестації  учнями 9 класу,

 що завершують здобуття  базової середньої освіти

 

Відповідно до абзацу третього частини восьмої статті 12 Закону України "Про освіту", частини п'ятої статті 17, частини першої статті 47 Закону України "Про повну загальну середню освіту", частини першої статті 20 Закону України "Про фахову передвищу освіту", підпункту 761 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пунктів 4, 5 розділу I, пунктів 1, 2 розділу II Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу МОН України № 528 від 14.05.2021 року "Деякі питання проведення у 2021/2022
навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту", рішення педагогічної ради (протокол №5 від 03.02.2022р.)

НАКАЗУЮ:

 

1.Затвердити  англійську мову як третій предмет за вибором для складання державної підсумкової атестації  учнями 9 класу, що завершують здобуття  базової середньої освіти у 2021/2022  навчальному році.

2. Тарасевичу В.В., учителю інформатики, оприлюднити зміст наказу   на сайті закладу.                                                                 До 23.02.2022р.

3.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор  _______________Леоніда КОТОВСЬКА

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

Н А К А З

24.03.2022 р.                 №17

 

Про звільнення від державної підсумкової

атестації учнів 4 класу

 

Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», пункту 3 розділу І, пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу МОН України " Про звільнення від проходження державної
підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році"№232 від 28.02.2022 року, відповідно до рішення педагогічної ради (протокол №6 від 23.03.2022р.)  та з метою збереження життя і здоров'я учнів в умовах воєнного стану

 

Н А К А З У Ю:

  1. Звільнити у 2021/2022 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації здобувачів освіти  з таких предметів:  українська мова (оцінювання результатів з української мови та читання) та математики  - здобувачів освіти 4 класу НУШ, які завершують здобуття початкової загальної середньої освіти:

1.Василишену Катерину  Василівну

2.Войтюк Сніжану  Сергіївну

3.Драганову Людмилу Олександрівну

4.Драчинського Романа  Анатолійовича

5.Зінька Антона  Богдановича

6. Канонік Олександру Петрівну

7.Коломійчук Валерію Сергіївну

8.Кота Олексія Тарасовича

9.Марчука Назара  Сергійовича

10.Михайленка Ростислава Віталійовича

11.Музику Анну Сергіївну

12.Рудого Ростислава Сергійовича

13.Тхоржевську Каріну  Ігорівну

14.Хавару Дмитра Олексійовича

 

2. Записи про звільнення «Зв» занести у класний журнал на предметні сторінки після річної оцінки , зробивши запис «ДПА», у зведений облік оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, в особові справи, табель успішності здобувачів освіти 4 класу.

3.Тарасевичу В.В., учителю інформатики, оприлюднити інформацію про звільнення здобувачів освіти 4 класу від ДПА у 2021/2022 н.р.  на сайті закладу.

                                                                                                  До 01.05.2022р.

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор  _____________Леоніда КОТОВСЬКА

З наказом ознайомлені:

Тетяна МУЗИКА

Володимир ТАРАСЕВИЧ

Людмила ПАВЛИШИНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа   І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

Н А К А З

24.03.2022 р.                 №18

 

Про звільнення від державної підсумкової

атестації учнів 9 класу

 

      Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», пункту 3 розділу І, пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу МОН України " Про звільнення від проходження державної
підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році"№232 від 28.02.2022 року, згідно рішення  педагогічної ради ( протокол №6 від 23.03.2022р.)  та з метою збереження життя і здоров'я учнів в умовах воєнного стану, організованого завершення 2021/2022 навчального року здобувачами освіти 9 класу,

Н А К А З У Ю:

1.Звільнити у 2021/2022 навчальному році від проходження державної

підсумкової атестації з таких предметів:  українська мова (диктант) ,

математики, англійської мови  - здобувачів освіти 9 класу, які завершують

здобуття базової загальної середньої освіти:

1. Белієнка Матвія Олеговича

2.Войтюка Андрія Олександровича

3.Войтюка Артема Сергійовича

4.Гулевату Катерину  Сергіївну

5.Довженко Яну Юріївну

6.Журавель Альону  Олександрівну

7.Левченка Даніїла Сергійовича

8. Мединську Олександру Олександрівну

 9.Мікульського Леоніда Анатолійовича

10.Пасічника Максима Анатолійовича

11.Рибачка Романа Богдановича

12.Янчук Діану Олександрівну

13.Фурмана Іллю Сергійовича

 

2.Записи про звільнення «Зв» занести у класний журнал на предметні сторінки після річної оцінки , зробивши запис «ДПА», у зведений облік оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, в особові справи,  свідоцтво про здобуття базової загальної середньої освіти.

3. Тарасевичу В.В., учителю інформатики, оприлюднити інформацію про звільнення учнів 9 класу від ДПА у 2021/2022 н.р.  на сайті закладу.

                                                                                                  До 01.05.2022р.

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор  _____________Леоніда КОТОВСЬКА

З наказом ознайомлені:

Тетяна МУЗИКА

Володимир ТАРАСЕВИЧ

Олена КОНЕЦЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа   І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

Н А К А З

24.03.2022 р.                 №19

 

Про стан викладання фізичної культури у школі

 

            Мета  уроків фізичної культури - створення умов для формування у здобувачів освіти ціннісних орієнтацій щодо культури здоров’я  і здорового способу життя, виховання потреби та звички займатися фізичною культурою та спортом , прагнення досягти  оптимального рівня особистого здоров’я , фізичного розвитку, рухових якостей, морально - вольових рис характеру  та психологічної підготовки до ведення активного життя та професійної діяльності, військово-патріотичне виховання молоді. У зв’язку з цим набуває особливого значення  питання психологічного і методичного аналізу роботи вчителя фізичної культури. Протягом лютого-березня   2022 року  було здійснено  контроль за станом  викладання фізичної культури  в школі та рівнем фізичного навантаження  учнів на уроці.

      Фізичну культуру викладають  7 учителів : Шаповалов В.Ф. (освіта вища, кваліфікаційна категорія - « спеціаліст вищої категорія»), Коваль С.М.( освіта вища, кваліфікаційна категорія - «спеціаліст першої категорії»), Герасимчук О.І.( освіта вища, кваліфікаційна категорія –«спеціаліст першої категорії»), Романова С.П.- 3 клас (освіта вища, кваліфікаційна категорія - «спеціаліст першої категорії»),Фурман І.М. – 2 клас (освіта вища, кваліфікаційна категорія - «спеціаліст першої категорії»), Павлишина Л.М.  – 4 клас (освіта середня спеціальна, кваліфікаційна категорія - «вищий тарифний розряд»), Шевчук С.Г. – 1 клас (освіта  середня спеціальна, кваліфікаційна категорія - «вищий тарифний розряд»).

      Вчителями фізичної культури сплановано навчальний матеріал відповідно до інтересів учнів, матеріально-технічної оснащеності  навчального процесу, Державних стандартів освіти, програмових вимог, Концепції  розвитку щоденного спорту  в закладах освіти ( наказ МОН України від  27.10.2021р. №1141/4088). Навчальна програма 1-4 класів  базується на вимогах Концепції "Нова українська школа" і передбачає по три навчальні години  у кожному класі.

Навчальна программа в 5-11 класах  з фізкультури складається з двох частин: теоретико - методичні знання та загальна фізична підготовка( 5 модулів) : легка атлетика, теніс або туризм, футбол, баскетбол, волейбол. У вересні місяці  протоколом шкільної методичної асоціації  вчителів фізичної культури ,ЗУ, основ здоров’я , педагогічною  радою затверджено календарний план вивчення фізичної культури.  Календарне планування педагогами складено відповідно до дію­чих програм, Методичних рекомендацій щодо викладання фізичної культури в 2021-2022 н.р.  Систематично ведеться поурочне планування. В 5-11 класах варіативні модулі вивчаються з урахуванням побажань учнів.

Вчителі ведуть класні журнали згідно «Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів», „Інструкції щодо ведення Класних журналів в 1-4 класах ”, дотримуються єдиних вимог щодо ведення тематичного обліку навчальних досягнень школярів.

    У процесі вивчення стану викладання фізичної культури виявлено, що в школі створено належні умови для реалізації програми з фізичної культури згідно Державних стандартів. На спортивному майданчику, стадіоні школи та в спортзалі  є відповідні комплекси для  ефективного виконання програм: зона для бігу, стрибків, гімнастичне обладнання, баскетбольні щити, волейбольні стоянки, дрібний спортивний інвентар. Але треба відзначити , що  в недостатній кількості   в наявності спортивного  інвентаря :  скалок, гімнастичних обручів, матів, мостиків, м’ячів для метання 150 гр., жердин для стрибків у висоту. Навчальної бази для запровадження нових модулів НУШ.

Основною формою організації  навчальної роботи  з фізичної культури є урок. Від правильної організації уроку залежить рівень якості всієї фізкультурної та оздоровчої роботи в школі.

        Моніторинг навчальних досягнень учнів  під час вивчення стану викладання  фізичної культури  дозволяє стверджувати, що понад  80  % учнів 5-11 класів виявили достатній та високий рівень навчальних досягнень з фізичної культури.Навчальні  досягнення учнів 1-4 класів НУШ  оцінюються вербально.

Аналіз відвіданих уроків показав, що вчителі фізичної культури   в цілому добре володіють методикою викладання предмета, мають хороший контакт з дітьми, використовують на уроках різні форми і методи навчання, спрямовують діяльність учнів на практичне засвоєння програмового матеріалу. На уроках вчителі здійснюють індивідуальний підхід до учнів, враховуючи стан їхнього здоров’я, фізичного розвитку, нахилів та здібностей учнів. Діти  із спецмедгрупи  отримують дозовані  фізичні навантаження  на уроках.

Клас

Кількість учнів

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Зараховано

% успішності

5

14

14

-

-

-

 

95

6

10

6

4

-

-

 

80

7

8

7

1

-

-

 

76

8

11

8

2

-

-

1

80

9

12

8

3

 

 

 

82

10

7

7

-

-

-

-

94

11

5

5

-

-

-

-

95

 

         На кожній з частин заняття: підготовчій, основній і заключній учителі диференціюють навантаження і обсяг фізичних зусиль для кожного учня. Проводять індивідуальну додаткову роботу та відпрацювання за чітким виконанням елементів вправ, ще не засвоєних окремими учнями в групах.

Учителі постійно контролюють навантаження учнів під час уроку. Причому, достатньо уваги приділяють вмінню учнів здійснювати самоконтроль за своїм організмом (вимірювання пульсу до і після навантаження, правильність дихання, тощо). У своїй діяльності учителі враховують оздоровчу роль фізичної культури, тому намагаються постійно контролювати стан учнів під час уроку.

Особлива увага  приділяється проведенню уроків фізичної культури, на яких учителі  забезпечують інтенсивний розвиток в учнів основних рухових якостей. Вчителі початкових класів Фурман І.М., Романова С.П., Шевчук С.Г., Павлишина Л.М.  дотримуються чітких вимог до структури уроку,  планують і проводять рухливі ігри, які виховують реакцію, логічне мислення, швидкість, спритність. На уроках Романової С.П. практикується принцип міжпредметних зв’язків. Вчителька націлює учнів на те, щоб під час відповідних видів рухів, виконання вправ, вони використовували знання з природознавства, математики. На уроках використовує проведення народних та національних ігор.

На своїх уроках Павлишина Л.М. використовує завдання, що стимулюють самостійність і творчу ініціативу дітей: доручає учням обрати спосіб подолання перешкод, скласти комплекс вправ зарядки, урізноманітнити відому рухливу гру тощо. Особливу увагу на уроках фізкультури  приділяє дозуванню фізичного навантаження, яке, як правило диференційоване, залежить насамперед від стану здоров’я й фізичної підготовки учнів. Особлива увага звертається на учнів , які пропускали уроки по хворобі.

 Багато часу на уроці і поза уроками Шевчук С.Г. приділяє засобам виховного характеру. Звертає увагу учнів на додержання ними вимог до поведінки учня, до зовнішнього вигляду, манери триматися. Завдання добирає такі, що сприяють згуртованості колективу, організації спільних дій, використовує специфіку уроків фізкультури для виховання в школярів вольових якостей, цілеспрямованості, сміливості. Зокрема, для виховання сміливості й наполегливості використовує вправи, пов’язані з подоланням нерішучості й страху.

А уроках Фурман І.М. застосовувались різні прийоми роботи: повідомлення теоретичних знань в інтервалі відпочинку, зміна діяльності, використання народних ігор, знайомство із олімпійськими видами спорту тощо. На постійному контролі педагога школярі, які за станом здоров’я віднесені не до основної групи з фізкультури, та ті, які погано себе почувають на уроці. Виконувався систематичний контроль за частотою серцевих скорочень учнів, їхнім зовнішнім виглядом, самопочуттям. Уроки вчителя відзначаються різноманітністю змісту, вибором раціональних форм організації діяльності учнів,а особливо ігровою. В процесі викладання оптимально реалізує  дидактичні принципи навчання: свідомості та активності, наочності, доступності та індивідуалізації, системності та послідовності тощо.

Уроки вчителів  Шаповалова В.Ф., Герасимчука О.І., Коваля С.М. характеризуються високою моторною щільністю.  Всі  учителі звертають увагу на підготовчий етап уроку: шикування, звіт чергового, чіткий вихід учнів для виконання вправ. Учителі здійснюють контроль за виконанням вправ, забезпечують страхування і допомогу. Відпрацьована системна робота з фізоргами, черговими, які відповідають за порядок, дисципліну  і підстраховку  під час виконання вправ. Таким чином формується почуття колективізму, усвідомлення  філософії життя – допоможи і підтримай товариша, один за всіх, і всі за одного. Основною формою контролю рівня навчальних досягнень учнів на уроках  фізкультури є комплексне оцінювання знань, техніки виконання  рухової дії. Поряд з освітніми завданнями, на кожному уроці визначає виховні завдання: виховання у учнів волі, дисциплінованості, почуття обов'язку й відповідальності, формує навички культури поведінки, додержання порядку, ввічливості тощо.

Виходячи з конкретних завдань уроку Шаповалов В.Ф. намагається так організувати навчальну працю школярів, щоб найкраще забезпечити постійну зайнятість та активність учнів, добиваючись цим високої результативності уроку.

Під час проходження рухових дій Герасимчук О.І. застосовує груповий метод, причому створення групи відбувається з врахуванням бажання учнів, що дає можливість краще спостерігати за виконанням учнями завдань, точніше дозувати навантаження, виправляти помилки. З цією ж метою поєднує елементи різних особистісно орієнтованих технологій: групова, навчальна діяльність, розвивальна та інструкторська системи роботи учнів.

Велику увагу  приділяють учителі фізичної культури вихованню учнів, збереженню та зміцненню свого здоров’я. Більшість уроків  проводиться на свіжому повітрі, що сприяє зміцненню здоров’я та загартуванню  організмів дітей . Коваль С.М. привчає дітей до контролю за  навантаженням під час уроку (вимірювання пульсу, правильність дихання, перенесення належного фізичного навантаження), проводить вправи на розслаблення, розвиток дихання до закінчення уроку. Для розвитку  рухових якостей (сили, спритності, швидкості, витривалості й гнучкості) для учнів 8-11 класів ефективно застосовуються такий метод, як колове тренування; для учнів середніх класів застосування імітаційних вправ та сюжетних ігор. Коваль С.М. в основній частині максимально завантажує учнів, використовуючи всі наявні умови, педагогічні засоби. Він постійно пам’ятає про методичну послідовність у засвоєнні видів вправ. Зокрема, вправи, які пов’язані з точністю рухів, складною координацією, застосовує, як правило, на початку основної частини уроку, а вправи на розвиток сили та витривалості — в кінці. Заключна частина уроку будується так, щоб поступово знизити рівень фізичної та емоційно-психічної збудженості учнів (зменшує інтенсивність і дозування вправ, дає завдання на увагу, заспокоєння дихання). Теоретичні відомості розділів програми повідомляє не тільки на вступних уроках, а й по ходу кожного уроку, виходячи з специфіки матеріалу.

Учителями фізкультури не проводиться належна робота з учнями спецмедгрупи, які  часто не задіяні на уроці та перебувають без спортивної форми. На відвіданих уроках  не були доведені учням початкової школи теоретико-методичні знання (вони повинні бути на кожному уроці). Не всі вчителі школи під час уроків проводять  бесіди із техніки безпеки,  готують інвентар до початку уроку, проводять  вправи для стабілізації дихання. Разом з тим, проблемним питанням залишається матеріально-технічна база з фізкультури. Існуюче обладнання  дещо застаріло,  нагально необхідним є  поповнення спортивного залу  унаочненням.

          Необхідно відзначити, що в школі проводиться різноманітна  позакласна спортивно – оздоровча робота з учнями.  Для забезпечення можливості  задоволення потреб учнів у фізичній активності та фізичному  розвитку в школі  проводяться спортивні секції з загальної фізичної підготовки ( керівник Герасимчук О.І.), туризму (керівник Шаповалов В.Ф.), футболу ( керівник Герасимчук О.І.). Учні постійно  беруть участь у районних та обласних змаганнях  та конкурсах, а саме: з футболу, волейболу, міні-футболу, тенісу, легкої атлетики, «Старти надій», « Козацький гарт», гімназіаді,спортивного орієнтування, туризму. Система  спортивно- масової роботи включає загальношкільні спортивні свята : «День фізкультури та спорту», «Сьогодні  - школяр, завтра – захисник Вітчизи», «Ну-мо , хлопці», «Козацькі забави»",  "Рух – це здорово!" тощо.  

Проте у викладенні предмета є недоліки:

  1. недостатньою залишається самоосвітня робота учителів щодо вивчення передового педагогічного досвіду, Інноваційних технологій викладення та їх впровадження у практику роботи;
  2. не урізноманітнюється структура  уроків. Проведення уроків одного типу призводить до одноманітності, що значною мірою не сприяє підвищенню інтересу учнів до навчання. При проведенні уроків не використовуються інтерактивні технології, роздатковий матеріал.

3)порівняно невисокою залишається якість виконання учнями обов’язкових вправ; 4)недостатньою є робота з підготовки учнів до виконання ролі судді ;

5)суттєвого покращення потребує ведення шкільної документації ;

6)епізодичною є просвітницька робота з батьками з питань фізичного розвитку дітей.

8) зниження рухової активності школярів,  бажання участі у змаганнях.

Якісний показник  успішності  - _88_%.

На підставі вище викладеного,

 НАКАЗУЮ :

  1. Стан викладання фізичної культури у школі вважати  задовільним.
  2. Схвалити послідовну і результативну роботу викладачів фізичної культури Шаповалова В.Ф., Герасимчука О.І., Коваля С.М.
  3. Учителям Фурман І.М., Шевчук С.Г.  звернути увагу на чіткість проведення уроку, дисципліну та порядок .                Постійно
  4. Забезпечити ефективність індивідуальної роботи з учнями, спрямовуючи їх на подолання недоліків у практичних навичках.
  5. Встановити суворий контроль за дотриманням учнями правил техніки безпеки під час уроків фізичної культури.                  Систематично
  6. Плануючи урок,чітко регламентувати час проведення кожного його етапу, регулювати фізичне навантаження учнів, контролювати стан з пульсом, проводити вправи на розслаблення .            Щоуроку
  7. Зав. спортивним залом Герасимчуку О.І. залучати  спонсорів , батьків до  поповнення матеріально- технічного забезпечення спортзалу.
  8. Учителям фізичної культури посилити пропаганду здорового способу життя серед учнів, учителів та батьківського колективу шляхом проведення батьківських лекторіїв, класних учнівських та батьківських зборів.                                                        Упродовж 2022р.

9.Заступнику директора з навчальної роботи Музиці Т.М.продовжити контролювати  якість викладання уроків фізичної культури,  дотримання техніки безпеки та фізичного навантаження   в  основній та початковій школі.

10.Забезпечити належну  інформаційно-методичну роботу із  учителями щодо підготовки до  викладання у 5 класі НУШ. Упродовж 2022 р.

11.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з  навчальної роботи Музику Т.М.

Директор  _____________Леоніда КОТОВСЬКА

 

 

 

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

Н А К А З

26.03.2022 р.      № 1-к

 

Про підсумки атестації педагогічних працівників

 

  На виконання Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», відповідно до повноважень, викладених у розділі ІІ «Порядок створення та повноваження атестаційної комісії» та розділі ІІІ «Організація і строки проведення атестації», Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року №930 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1473 від 20.12.2011, наказом  Міністерства освіти і науки України №1135 від 08.08.2013  «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 16.02.2016 №1/9-80 «Щодо атестації педагогічних працівників», листа Департаменту гуманітарної політики обласної державної адміністрації від 22.03.2022 року № 01.01.1-802. та з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету педагогічної праці, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу та посилення відповідальності педагогів за результати навчання і виховання дітей та молоді, шкільною  атестаційною комісі­єю вивчено досвід роботи педагогічних працівників:   учителя  історії, правознавства, громадянської освіти  Конецької О.Л.,  учителя фізичної культури, ЗУ, основ здоров'я Герасимчука О.І., учителя початкових класів  Павлишиної Л.М.  вивчивши   матеріали шкільної  атестаційної комісії, протокол № 3  від   25.03.2022р.,

 

НАКАЗУЮ:

 

І.Присвоїти   відповідні кваліфікаційні категорії:

1. Герасимчук Олександр Іванович    -   Відповідає займаній  посаді.  

                                                           Підтвердити  раніше присвоєну  

                                                           кваліфікаційну  категорію

                                                           «спеціаліст першої категорії».

2. Конецька Олена Леонідівна    -   Відповідає займаній  посаді.  

                                                           Підтвердити  раніше присвоєну  

                                                           кваліфікаційну  категорію

                                                           «спеціаліст першої категорії».

3.Павлишина ЛюдмилаМиколаївна      -   Відповідає займаній  посаді.  

                                                           Підтвердити  раніше встановлений

                                                           вищий тарифний розряд

                                                    

Директор __________________Леоніда КОТОВСЬКА

 

 

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Шпиківської сели щної ради

Вінницької області

Н А К А З

02.11.2021р.               №87

 

   Про  підсумки проведення І етапу Всеукраїнських

учнівських олімпіад

 

       Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099 (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 за № 1318/20056, наказу Міністерства освіти і науки України від 15.02.2018 № 148 «Про затвердження графіка проведення IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів на 2019-2023 роки» (із змінами), наказу МОНУ № 914 від 17 серпня 2021 року "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів
у 2021/2022 навчальному році", наказу відділу освіти  №87 від 07.10.2021р., наказу  по школі від 30.09.2021 р.   №92 «Про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних дисциплін у 2021 – 2022 навчальному році» та з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді, проведено І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з  12 предметів( не було бажаючих  для участі в олімпіаді з екології, правознавства, інформаційних технологій)). У них взяли участь  140 здобувачів освіти   6-11 класів. Олімпіади проводилися згідно графіка, затвердженого директором школи, у вихідні  та канікулярні дні  о 9.30  у робочі дні о 15.00. Учні виконували завдання, підготовлені  та погодженні членами шкільних методичних асоціацій, затверджені  членами Методичної ради школи протокольно. Члени оргкомітетів та члени журі працювали  методичного грамотно, плідно.  Заяв  на апеляцію не  було.

  Олімпіади відбулись на належному методичному та організаційному рівні з дотриманням карантинних вимог та правил.  До проведення олімпіад залучались учителі - предметники, адміністрація школи, учні.

  За результатами олімпіад, найсильніші  школярі визнані переможцями та відзначені грамотами адміністрації школи, на засіданнях шкільних МА розглядалися питання «Підсумки проведення І етапу Всеукраїнських  учнівських олімпіад: здобутки та робота над помилками»

  Найрезультативніше виступили такі учні:

 

п\п

П.І.Б.

Клас

Місце

Предмет

Учитель

  1.  

Шваюн Денис Павлович

Гулевата Катерина Сергіївна

Журавель Альона Олександрівна

Янчук Діана Олександрівна

Заболотна Катерина Романівна Собчук Анастасія Станіславівна

Гавриш Артем Анатолійович Маріуца Оксана Павлівна

Люльчак Дарина Олександрівна

Білоус Марина Леонідівна

 

Всього взяло участь 15 здобувачів освіти

8

9

9

9

10

10

10

10

11

11

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

ІІ

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІ

 

Англійська мова

Котовська Л.І.

 

 

 

  1.  

Василишен Богдан Васильович

Лагно Дмитро 

Гулевата Катерина Сергіївна

Журавель Альона Олександрівна

Заболотна Катерина Романівна

Маріуца Оксана Павлівна

Люльчак Дарина Олександрівна

 

Всього взяло участь 13  здобувачів освіти

7

7

9

9

10

11

11

 

 

І

ІІІ

ІІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІ

 

 

 

Українська мова та література

Рудик Л.Ю.

 

 

Музика Т.М.

 

 

 

 

 

 

  1.  

Марчук Владислав Сергійович

Пустовіт Юрій

Василишен Богдан Васильович

Кошелап Андрій Сергійович

Люльчак Богдана  Володимирівна

Шваюн Денис Павлович

Журавель Альона Олександрівна

Гулевата Катерина Сергіївна

Маріуца Оксана Павлівна

Люльчак Дарина Олександрівна

Всього взяло участь  16 здобувачів освіти

6

6

7

7

7

8

9

9

11

11

І

ІІ

І

ІІ

ІІІ

І

І

ІІ

І

ІІІ

 

Математика

Марчук З.М

Тарасевич В.В.

 

 

Змієвець О.М.

  1.  

Шваюн Денис Павлович

Пустовіт Юрій

Гулевата Катерина Сергіївна

Заболотна Катерина Романівна

Ситник Дмитро

Люльчак Дарина Олександрівна

 

Всього взяло участь 10 здобувачів освіти

8

8

9

10

10

11

 

ІІ

ІІІ

І

І

ІІ

ІІ

Біологія

Гулевата М.С.

  1.  

Василишен Богдан Васильович

Кошелап Андрій Сергійович

Шваюн Денис Павлович

Гулевата Катерина Сергіївна

Заболотна Катерина Романівна

Рудик Андрій Юрійович

Маріуца Оксана Павлівна

Люльчак Дарина Олександрівна

 

Всього взяло участь 17 здобувачів освіти

7

7

8

9

10

10

11

11

ІІ

ІІІ

ІІ

І

ІІІ

ІІІ

І

ІІІ

 

Фізика

Змієвець О.М.

  1.  

Маріуца Оксана Павлівна

Заболотна Катерина Романівна

Марцинюк  Вікторія Олексіївна

Гулевата Катерина Сергіївна

Журавель Альона Олександрівна

Довженко Яна

Пустовіт Максим

Шваюн Денис Павлович

Коломійчук Артьом Сергійович

Шевченко Максим

Всього взяло участь 13 здобувачів освіти

11

10

10

9

9

9

8

8

8

8

 

ІІІ

І

ІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

ІІІ

 

Хімія

ШаповаловВ.Ф.

  1.  

Шваюн Денис Павлович

Коломійчук Артьом Сергійович

Гулевата Катерина Сергіївна

Журавель Альона Олександрівна

Ситник Дмитро

Прокаєва Ганна  Олександрівна

Білоус Марина  Леонідівна

Маріуца Оксана Павлівна

Всього взяло участь 14 здобувачів освіти

8

8

9

9

10

11

11

11

І

ІІ

ІІІ

І

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

Історія

Конецька О.Л.

  1.  

Шваюн Денис Павлович

Гулевата Катерина Сергіївна

Заболотна Катерина Романівна

Люльчак Дарина Олександрівна

Маріуца Оксана Павлівна

Всього взяло участь 9 здобувачів освіти

8

9

10

11

11

 

 

 

ІІ

І

ІІІ

І

ІІ

 

 

 

Географія

Кошолап В.Л.

9

Шваюн Денис Павлович

Юхимчак Владислав Вікторович

Довженко Яна

Гулевата Катерина Сергіївна

Заболотна Катерина Романівна

Марцинюк Вікторія Олексіївна

Прокаєва Ганна

Білоус Марина Леонідівна

Люльчак Дарина Олександрівна

 

Всього взяло участь 12  здобувачі освіти

8

8

9

9

10

10

11

11

11

ІІІ

ІІІ

ІІ

ІІІ

І

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

 

Інформатика

Тарасевич В.В.

10

Гулевата Катерина Сергіївна

Янчук Діана  Олександрівна

Білоус Марина Леонідівна

Люльчак Дарина Олександрівна

Помилуйко Максим

Всього взяло участь 14 здобувачі освіти

9

9

11

11

11

І

ІІ

І

ІІ

І

 

 

Трудове навчання

Шаталюк Г.І.

11

Всього взяло участь 4 здобувачі освіти

 

 

Економіка

Кошолап В.Л.

12

 Маріуца Оксана Павлівна

Всього взяло участь 3 здобувачі освіти

 

11

ІІ

Астрономія

Змієвець О.М.

 

 

       
 

ВСЬОГО 140  учасників

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найбільше призерів  олімпіад підготували учителі інформатики Тарасевич В.В.,  фізики Змієвець О.М. української мови та літератури Рудик Л.Ю., математики Марчук З.М., англійської мови Котовська Л.І. Порівняно з попередніми роками спостерігається тенденція до підвищення рівня знань учнів з математики,  української мови та літератури. Значна роль в процесі розвитку мовленнєвих здібностей належить різним формам позакласної роботи – спецкурсам,  для проведення яких виділяються години варіативної складової навчального плану, гурткам та додатковим годинам, виділеним для покращення якості знань з української мови в 11 класі ( 1 год), з математики в 10-11 класах ( по 1 год).

  Підсумки олімпіад також  свідчать про те, що обсяг знань, умінь і навичок значної частини учнів не відповідає рівню олімпіадних вимог. Окремими учителями не ведеться необхідна робота з виявлення обдарованих дітей та підготовки їх до участі в олімпіадах різних видів. Так учні 8 та 9 класів із  фізики  не набрали   більше 40 % від правильно виконаних завдань, низькі результати показали школярі з математики – 6,8 класи.

            В ході аналізу підсумків проведення шкільних  олімпіад зроблені конкретні висновки і пропозиції щодо оптимізації підготовки і проведення олімпіад. З метою удосконалення організації та проведення олімпіад

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Рівень організації та проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад в 2021\2022 н. р. вважати належним.

                                                                     

  1. Адміністрації школи:

2.1. Надавати моральну та матеріальну підтримку учителям, які готують учнів до участі в олімпіадах.                                                   За потреби

2.2.Забезпечувати матеріальну базу відповідно до базового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів.

                                                                                                               Постійно

2.3.Активізувати роботу з вивчення досвіду вчителів, які готують дітей до участі в  олімпіадах.                                                                       Постійно

2.4.Під час проведення атестації вчителів враховувати результативність їх роботи з обдарованими дітьми.                                                            Постійно

  1. Головам МА:

3.1.На засіданнях методичних асоціацій висвітлювати питання результативності учнів у олімпіаді.     1-15.11.2021р.   

3.2. Акцентувати увагу на вирішення творчих завдань.                За потреби

3.3. Попредметно аналізувати олімпіадні завдання минулих років.

3.4.Проаналізувати виступи команд учнів та скласти заходи щодо

покращення роботи з обдарованою молоддю.                     Січень 2022 р.

4. Відзначити роботу щодо підготовки учнів до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад учителів математики,географії,  української мови,  англійської мови,  фізики.

5. Учителям – предметникам  Гулеватій М.С., Кошолап В.Л. удосконалити форми та методи підготовки учнів до предметних олімпіад.     

                                                                                                       Постійно

7.Учителям інформаційних технологій Тарасевичу В.В. екології Гулеватій М.С.,правознавства Конецькій О.Л.. сприяти  популяризації вивчення предметів серед молоді.

8.Забезпечити участь переможців І етапу олімпіад у ІІ етапі з дотримання протиепідемічних заходів.                                 Згідно графіка

9.  Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

     Директор школи__________________/Котовська Л.І./

 

 

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Шпиківської сели щної ради

Вінницької області

Н А К А З

 

23.10.2021 р.   №85

Про підсумки  проведення І етапу

ХІІ Міжнародного

мовно-літературного конкурсу

учнівської та студентської молоді

імені Тараса Шевченка

в 2021-2022 навчальному році                                                                                                                                                                                                     

 

На виконання Указу Президента України від 30 вересня 2010 року № 928 «Про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка», відповідно до Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 571, та Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 17.11.2011 № 1318/20056, Правил проведення I, II, III етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, I, II етапів олімпіад зі спеціальних дисциплін, конкурсів фахової майстерності, затверджених наказом управління освіти і науки Вінницької облдержадміністрації від 05.01.2012 № 5 (зі змінами), листа МОНУ "Про проведення  І етапу ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка в 2021-2022 навчальному році",  наказу Департаменту освіти і науки  Вінницької ОДА №7/4 від 30.09.2021р., наказу по школі від 07.10.2021 р.   № 95 із метою вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, підвищення мовної освіти в Україні, у школі було проведено ХІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка 17.10.2021р., в якому взяли участь  19  учасників 5-11 класів. Конкурс проводився згідно графіка, затвердженого директором школи, із дотриманням карантинних вимог та правил, за завданнями, розробленими на засіданні ШМА учителів суміжних дисциплін і затвердженими  на засіданні ШМР. Члени оргкомітету та члени журі працювали  грамотно, плідно. Заяв на апеляцію не надходило. Завдання передбачали творчу роботу із опорою на життя та творчість Т.Г.Шевченка, роботу із фразеологізмами, складання есе, рекламних постів, добір художніх засобів тощо.Найрезультативніше  справилися такі здобувачі освіти:

5-7 класи:

Дудник Ангеліна ( 5 клас) - І місце  (91%)

Василишена Анастасія (6 клас) – ІІ місце (72%)

Гуменюк Діана  (5 клас) – ІІІ місце (66%)

8-9 класи:

Гулевата Катерина (9 клас) – І місце (85%)

Журавель Альона (9 клас) – ІІ місце (82 %)

Пустовіт Максим (8 клас) – ІІІ місце (69 %)

Шевченко Максим (8 клас) – ІІІ місце (69 %)

10-11 класи:

Заболотна Катерина ( 10 клас) – І місце (85 %)

Люльчак Дарина (11 клас) –ІІ місце  (68%)

Білоус Марина (11 клас) – ІІІ місце  (60 %).

 

Відповідно до рішення спільного засідання оргкомітету та журі  конкурсу ( протокол №3 від 17.10.2021р.)                 

 НАКАЗУЮ :

 

1. Визнати переможцями таких конкурсантів

 5-7 класи:

Дудник Ангеліна ( 5 клас) - І місце  (91%)

8-9 класи:

Гулевата Катерина (9 клас) – І місце (85%)

10-11 класи:

Заболотна Катерина ( 10 клас) – І місце (85 %)

 

2.Музиці Т.М., голові журі,   проінформувати відділ освіти про підсумки проведення І етапу Конкурсу .

3.Голові ШМА учителів суміжних дисциплін  Рудик Л.Ю., на засіданні МА учителів суміжних дисциплін розглянути питання « Якість підготовки школярів до участі у творчих конкурсах: здобутки і недоліки».                         

                                                                                         Жовтень 2021р.

4.Переможців конкурсу нагородити  пам’ятними дипломами. До 01.11.2021

5.Тарасевичу В.В., учителю інформатики, оприлюднити інформацію про конкурс на сайті закладу.                                              Жовтень 2021р.

6.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.              

                        

     Директор школи______________/Котовська Л.І./